Formulaire d'installation pour les clients du Ontario

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Program Information
    *Stream A, B or D Clients: Please make sure to complete any Back On Track requirements and/or pay the necessary Reinstatement fees to avoid booking delays.
Personal Information
  • YYYY dash MM dash DD
Address
  • Hidden
  • Hidden
Additional Info
Installation
  • Please provide a minimum of 2 days from the current date. Please do not request Saturday or Sunday, the appointment may not be honored.
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  • Please provide a minimum of 3 days from the current date. Please do not request Saturday or Sunday, the appointment may not be honored.
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Vehicle Information
Smart IDLE™
  • Smart IDLE™ is a convenient add-on feature that provides you with the ability to:
    • start your vehicle and warm it up in the cold
    • keep your car running at driver rest stops
    • maintaining the optimal temperature for your ignition interlock device
  • This can be used for additional details, e.g., you are hearing impaired and require a light-indicator for device notifications in the car, etc.
  • Ce champ n’est utilisé qu’à des fins de validation et devrait rester inchangé.
Smart Start ne partagera les informations avec le client que si ce dernier a moins de 18 ans. Aucune information ne sera transmise à la famille proche ou à une tierce partie. Dans le cas où un mineur aurait besoin d’un verrouillage, la signature d’un tuteur serait alors requise. De plus, un tuteur doit être présent lors de l’installation et du retrait du dispositif de verrouillage pour les personnes de moins de 18 ans.

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Province de Québec: (844) 282-8300

Ouest / Centre du Canada: (844) 432-4776